Veel gestelde vragen

Zijn jullie producten 100% glutenvrij
Ja, al onze producten zijn 100% glutenvrij.

Een ijsje bij je thuis!
Onverwachte visite, kinderfeestje, bbq of een etentje en geen zin om de deur uit te gaan? Geen probleem: Bestel via de webshop de gewenste ijsjes, dan doen wij ons best om je bestelling binnen 45 minuten te bezorgen. Bij grote drukte kan de bezorgtijd langer zijn.

Wanneer bezorgen wij ons ijs:
Gedurende het hele jaar bezorgen wij ijs. In het ijsseizoen elke dag tot 21:00 uur en zelfs in april t/m half september tot 22:00 uur.

In de november t/m februari bezorgen we ook ijs. Op vrijdag tot en met zondag van 18:00 tot 21:00 uur.

Waar bezorgen wij ons ijs:
We bezorgen ons ijs in de volgende postcodegebieden:
2492, 2493, 2496, 2497, 2498, 2631, 2632 en Pijnacker Noord.

Zijn jullie het hele jaar open?
Toegevoegd: Ja, in het hoogseizoen zijn we elke dag open! Onze openingstijden vind je onder aan deze site. In de november t/m februari zijn we van vrijdag tot en met zondag open van 18:00 tot 21:00 uur.

Waar bezorgen wij ons ijs:

Hoe kan ik ijs laten bezorgen?
Ga naar de webshop. Kies de gewenste ijsjes en klik vervolgens op afrekenen. Voer hier je gegevens in en wij bezorgen je bestelling binnen het door jou gekozen tijdsblok bij je thuis.

Wanneer kan ik een ijsje laten thuisbezorgen?
Gedurende het hele jaar bezorgen wij ijs. In het ijsseizoen elke dag tot 21:00 uur en zelfs in april t/m half september tot 22:00 uur.

In de november t/m februari bezorgen we ook ijs. Op vrijdag tot en met zondag van 18:00 tot 21:00 uur.

Smelt mijn ijsje niet onderweg?
Nee, zeker niet. Wij pakken het ijs goed voor je in.

Hoe lang duurt het voordat mijn ijs bezorgd wordt?
Onze ijskoeriers zetten alles op alles om jouw bestelling binnen het door jou gekozen tijdsblok bij je thuis te bezorgen.

Wat kost het?
Wij bezorgen vanaf een minimum bedrag van €12,50. De kosten voor de bezorging binnen de postcodegebieden zijn € 3,50.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt in de webshop betalen d.m.v Ideal. Aan de deur kun je helaas niet betalen.

Kan ik een bezorgbestelling telefonisch of in de ijssalon doorgeven?
Nee. Je kunt alleen via de website een bestelling voor thuisbezorging plaatsen. Start je bestelling en laat ijs thuis bezorgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het tijdstip van bezorging?
Als je niet aanwezig bent op de aangegeven locatie proberen wij telefonisch contact met je te zoeken. Mocht dit niet lukken, dan gaan we snel weer terug naar de ijssalon en zetten de bestelling in de vriezer. Je kunt je bestelling dan tot 24 uur later komen ophalen in de ijssalon.

Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust via ons contactformulier of bel ons op 06 – 51703098.